loading...
معرفی کالا فروشگاهی
پولکی بازدید : 28 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کوله پشتی کد 8 


قیمت : 62400 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کوله پشتی کد 8 


قیمت کوله پشتی کد 8 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی کد 8


 


درباره کوله پشتی

یک کوله پشتی سبک و زیبا با طرح ارتشی. رویه ارتشی این کیف ظاهری متفاوت به آن داده است و ظاهری بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. همان‌طور که گفته شد، محفظه اصلی کوله به وسیله زیپ بسته می‌شود و یک لایه تزیینی چرمی در جلوی کیف وجود دارد. وجود جیب در طرفین کیف به سادگی فضای مناسبی برای نگهداری انواع لوازم ضروری و کوچک را فراهم می‌کند. همچنین این دو محفظه برای نگهداری انواع بطری آب و نوشیدنی فضایی مناسب ایجاد کرده‌اند. این کیف بزرگسال با داشتن وزن سبک و طراحی ساده و کاربردی برای استفاده روزمره انتخابی مناسب خواهد بود. زیبایی، سادگی و اقتدار، همین‌ها کافی‌ست تا این کیف را در انواع موقعیت‌های ورزشی، سفر و روزمره به عنوان همراهی همیشگی انتخاب کنید. گوشه‌های منظم و زاویه‌داری که کمتر در طراحی کیف‌های دوشی و دستی دیده می‌شود، با ایجاد چهارچوبی مشخص، فرم منظم و مرتبی به این کیف داده است. فضای داخل کیف جادار بوده و این یعنی یک فضای کافی و امن برای جای دادن انواع کتاب، تبلت، گوشی، کیف پول و... به سادگی و بدون آشفتگی فضای داخل آن است.

کاربردی و راحت

یکی از عوامل مهم قبل از خرید کوله پشتی، به راحتی آن دقت کافی داشته باشید. خرید کوله پشتی با ابعاد مناسب و سازگار با نیازهای شما می‌تواند نقش مهمی در خرید شما داشته باشد. توجه کنید آیا کوله روی پشت شما تغییر جهت می دهد یا وزن را به جای لگن، روی شانه‎هایتان می‌اندازد. راحتی مهمترین اصل برای انتخاب کوله است. یک کوله‌پشتی خوب می‌تواند همراه بسیار خوبی باشد و اگر کوله‌پشتی مناسبی انتخاب کنید و اسباب سفرتان نیز زیاد نباشد، حتی می‌تواند جایگزین چمدان شود. کوله‌پشتی به طور معمول از چمدان سبک و کوچک‌تر است و جابه‌جایی آن در سفر راحت‌تر است. علاوه‌براین می‌توانید کوله‌پشتی را در مقصد نیز با خود به جاهای مختلف ببرید، در حالی که این مورد برای چمدان چندان صادق نیست. حواستان باشد تحت تأثیر رنگ ها یا ویژگی های پرزرق و برق کوله‌ها قرار نگیرید. داشتن وسیله ای مناسب برای حمل وسایل خود یک نیاز اساسی، تقریباً برای هر انسانی در این سیاره است. این مدل که یک کوله‌ پشتی نسبتا بزرگ است می‌تواند برای فعالیت‌های روزمره و یا پیاده‌روی تقریباُ طولانی مناسب باشد. این کوله‌پشتی‌ دارای جیب‌های معمولی است و می‌توانید تمام ملزومات روزمره خود را داخل آن قرار دهید. کوله‌پشتی‌ها از نوع کوله پشتیهای استاندارد و معمولی در بازار هستد.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


همان‌طور که می‌دانید کیف‌های دستی، رودوشی و حتی کوله پشتی‎ها نقش مهمی در تکمیل استایل بانوان وآقایان دارند. اکثر افراد  شیک پوش و باسلیقه برای استفاده روزمره خود به دنبال کیف‌هایی شیک، جادار و در عین حال ساده هستند. باتوجه به سایز این کوله، شما می‌توانید اکثر لوازم ضروری و شخصی خود را درون آن قرار دهید. گفتنی است، برای حفظ و نگهداری از وسایل‌های شخصی و ریز مانند کلید، موبایل و... یک جیب در قسمت بیرونی تعبیه شده است. این مدل از کوله‌پشتی زنانه و مردانه از ترکیب پارچه ساده و طرح دار باکیفیت تهیه شده که یکی از همان محصولاتی است که می‌تواند مورد توجه افراد قرار گیرد. کیف با زیپ بسته می‌شود و دارای یک دستی برای و دو بند برای حمل به صورت رودوشی است. گفتنی است، کوله پشتی ابعادی برابر 11 × 32 × 43 سانتی متر دارد و برای استفاده روزمره حتی سفرهای یک روزه بسیار مناسب است.


 



تصاویر بیشتر


 



کوله پشتی کد 8
کوله پشتی کد 8
کوله پشتی کد 8


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کوله پشتی کد 8


 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو